tirsdag den 31. maj 2022

FANTASTISKE FANTASY FORÅR - status

 (obs nogle af bøgerne vist er anmeldereksemplarer)


Det her er ikke helt den status jeg gerne vil have skrevet. Jeg havde egentlig regnet med at have nået at læse mere – især fordi der virkelig ikke har været de store ændringer siden min status. 

Jeg havde også planlagt, at jeg skulle have lavet lidt flere anmeldelser og min fantasy top ti, men det skal alt sammen nok også komme, men min tid har været lidt begrænset på det sidste. Jeg har med andre ord haft rigtig meget at se til. Og det går ud over bloggen desværre, men jeg har nydt at have et fantasy tema for foråret og planen er at jeg helt sikkert vil fortsætte. 

Sommermånederne kommer derfor til at stå på summer seasonal reads. Så det bliver en masse strand-agtig læsning - kærlighedshistorier, hyggelæsning og bøger der tager en med på eventyr og giver en roadtrip feel. 

MEN grundet lidt presset på tid og med sommerferie osv. så kommer jeg nok ikke til at opdatere hver 5. dag som jeg ellers har forsøgt siden nytår. Jeg regner med at udgive et indlæg hver onsdag i alle tre sommermåneder. 

Ja, jeg dansede lidt udenom det der med hvorfor jeg har haft travlt, men jeg hader selv lidt når folk teaser med noget og ikke fortæller hvad det er, og det er lidt det jeg ikke vil gøre, men så ender med at gøre alligevel nu. Jeg har nemlig gang i et - stadig - hemmeligt projekt som jeg forhåbentlig kan fortælle meget mere om snart. 


Her er de bøger jeg fik nået at læse fra min fantastiske fantasy forår tbr: 



Fantasybøger på læselisten som jeg fik læst færdig











Fantasybøger på læselisten som jeg er i gang med










Fantasybøger på læselisten som jeg stadig mangler at begynde på 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig