lørdag den 23. juli 2022

Halvvejs læsestatus

 45 bøger er det blevet til indtil videre i 2022. Helt præcis disse bøger herunder. Jeg har genlæst en del bøger i år, blandt andet Maggie Stiefvater og Sarah J. Maas. Og Lore Olympus havde jeg i forvejen læst som Webcomics. 

Så hvis jeg skal vælge hvilke læseoplevelser der er de bedste indtil nu, og jeg ikke vælger genlæsninger, så  er årets bedste læseoplevelser i skønlitteratur enten Stephanie Garbers 'Once upon a Broken Heart' eller 'Kymoras masker' af Tobias Stenbæk Bro. I faglitteratur er det helt sikkert 'Save the Cat! Writes a novel' af Jessica Brody. 


Mit Goodreads læsemål er 60 bøger, og det tænker jeg, at jeg nok kommer til at sætte op til 80 bøger.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig