fredag den 24. juni 2011

Min nye blog og min ikke så nye drøm om at blive forfatter

Min forfatterdrøm:
Meget simpel - at fortælle en god historie og forhåbentlig at underholde nogen.

Mit formål med denne blog:
At holde mig selv oppe og ikke lade selvdestruktive tanker stoppe min drøm.

Hvad kan i forvente af denne nye blog:
Forhåbentlig kan min fustration underholde lidt.. noget skal den da bruges til.. og måske kan jeg dele lidt ud alle de 1000 bøger jeg har læst om det at skrive. (Der så har resulteret i at jeg piller for meget i detaljer i stedet for faktisk at få skrevet noget)

Status på nuværende bog:
26.529 ord i notater... og jeg er slet ikke færdig med at skrive notater...

I kan også forvente:
At jeg skriver om andre forfattere - hovedsagelig om dem der ligger i min genre, som er en blanding af fantasy og kærlighed, for unge og opefter. Som i nok ved så er det jo begrænset hvor mange danske forfattere der ligger i den genre... så det bliver mest om udenlandske forfattere. Men jeg håber, at jeg får mulighed for at udgive på vores originale danske sprog, for det mangler vi helt klart.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig