søndag den 3. juli 2011

Min bog...

... henvender sig til de unge og alle der ellers elsker fantasy.

Da historien flød ud af hovedet på mig, var der i hvert fald til tre bøger, så selvom det virker som en voldsom start, virker det helt rigtig for mig. Jeg har aldrig kunnet skrive en novelle - den er al for kort i forhold til hvad min tankestrøm mener at historien skal fylde. Og så handler den om.....

... vampyre. Men med en hel anden synsvinkel og baggrundshistorie, som vi ellers kender vampyre fra Buffy og Twilight.

Så krydser jeg bare finger for at der er andre, der synes den er lige så fantastisk som jeg selv gør. Det er jo altid det store spørgsmål, og der er rigtig meget arbejde i det endnu før jeg finder ud af svaret.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig