fredag den 30. november 2012

NaNoWriMo slut

Hmm.. kan jeg nå at skrive ca. 40.000 ord i dag... I think not. Jeg er rigtig øv over at jeg ikke fik gennemført NaNoWriMo, især fordi at jeg tror det var et boost jeg virkelig havde brug for. Der har bare været en hel masse omstændigheder, som har gjort at det ikke var muligt. Bl.a. sygdom hos mig selv, og familie, arbejdesstress og i går døde min forlovedes mormor så også... Jeg hader virkelig inderligt kræft.. Så det har ikke været den måned jeg havde håbet det ville blive.

Det ironiske er så nu, at jeg får masser af tid til at skrive i december måned, men så må jeg jo holde min egen lille NaNoWriMo-Dec.

Håber det går bedre for jer andre, som kæmper den sidste dag her for at gennemføre NaNoWriMo.:0)

Sidste dag i dag, betyder så at i morgen er 1 dec. CHOK! Men i den anledning så skal vi da have en lille give-away!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig