søndag den 2. december 2012

Den Magiske Storm anmeldelse

Anden bog i serien Søstre på de Syv Have af Camilla Wandahl.


Saxo skriver:
Vana opdager, at Maki skjuler noget, der kan bringe alle på skibet i stor fare. Snart havner Den Gyldne Rose midt i en magisk storm. Og Vana er nødt til at finde ud af, hvad det er, Maki holder hemmeligt. Også selv om det betyder, at hun må stjæle...

Læs min anmeldelse af første bog her hvis du ikke har læst den, ellers så er der ikke nogen spoilers i teksten. Vana er også hovedpersonen i bog to hvor vi følger hendes oplevelse på havet.

Anden bog i serien var lige så stor en fornøjelse at læse som den første. Camilla Wandahl er en god historiefortæller, så god at jeg faktisk er helt ked af at historien ikke er længere og mere uddybet. Historien har stor potentiale og jeg glæder mig til at læse de næste bøger i serien. Jeg kunne sagtens forstille mig serien som en ungdomsbog. Men med sin længde, sprog (let-læselig) og tempo opfylder den dog alle krav til en børnebog. Tempoet er højt og der sker noget hele tiden, så man sluger bogen lynhurtig. Det er en børnebog både forældre og børn kan nyde at læse sammen.

KKKK+

Tak til Høst&Søn for anmeldereksemplaret

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig