søndag den 3. marts 2013

This Week #1



Så er det endelig ved at blive forår, i hvert fald hjemme i min stue. Jeg har lige fået den nye Soulfinders Phoenix (udkommer 27. marts) ind af døren til anmeldelse, så den glæder jeg mig rigtig til at komme i gang med her til efteråret.


Dette er det første indlæg hvor jeg skriver lidt om hvad jeg har gået og brugt ugen på. Lidt forskelligt om hvad jeg er faldet over af nye spændende ting, som jeg gerne vil dele med jer.


Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet et nyt layout til bloggen, så bl.a. skrivefejlen kom væk. :0) Jeg ved dog ikke helt om jeg er tilfreds. Det er så svært at være grafiker og lave noget til sig selv, fordi man ved man kan lave alle mulige forskellige stilarter, og det kan bare være SÅ svært at vælge. :0) Jeg ved heller ikke helt om jeg skal lave den mere rolig. I må sige til hvis det er blevet mere forvirrende at læse min blog, for det er bestemt ikke hensigten.


Ellers har jeg meldt mig til Skriveferie hos HUF, super super billigt, og jeg glæder mig allerede helt vildt. Hvis det kunne være noget for dig, så tjek det ud her http://skriveferie.blogspot.dk/


Bjarke Schjødt Larsen har udgivet et indlæg sidste søndag som jeg synes er et fantastisk godt råd til alle forfatterspire. Det er kort men utrolig spot on. 2 uundgåelige fakta om forfatterlivet: Det handler bare om at komme i gang med at skrive! Og blive færdig! Læs den her


Det store impulskøb i denne uge har været Sherlock Holmes BBC miniserien, sæson 1 + 2 på dvd. Fantastisk serie! Så den vil jeg helt klart anbefale. Jeg synes den er langt bedre end filmene, som jeg også elsker. BBC har også lavet min absolutte yndlings miniserie nemlig Stolthed og fordomme. Derudover fik jeg købt et par bøger, eller 7, på udsalg, som jeg snakker om her


Af great reads i den måned der gik, ja den går helt klart til Boundless, som slutter Unearthly serien. Simpelthen en fornøjelse at læse.
SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg synes det nye layout er fantastisk! Meget bedre end det gamle. Det giver meget mere liv og stemning herinde :P

    SvarSlet
  2. Tak, det er dejligt at høre. :0)

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig