torsdag den 9. maj 2013

Book Haul #2 - April måned del 2


Denne gang har jeg forsøgt at lyde mere naturlig, men nu synes jeg bare jeg mumler helt vildt. Jeg har også måttet redigere mere i videoen. Så det kan godt være jeg bare skal gå over til det andet. I øvrigt så siger jeg Delirium bliver lavet til en film, det passer ikke, den bliver lavet til en tv-serie, som desværre er blevet offentlig gjort i dag at den ikke bliver til noget. Øv. En Flænge i Himlen bliver til gengæld til en film.

Jeg fik godt nok lige en stak bøger ind af døren lige i slutningen af april, men jeg har valgt ikke at lave en del 3. For jeg synes det vil være lidt mystisk, at maj måned næsten er ovre, før jeg får vist del 3. Så jeg har forsøgt at vise dem hurtigt:


Bøgerne vist i videoen 

The Complete Sherlock Holmes af Sir Arthur Conan Doyle, købt
The Iliad & the Odyssey af Homer, købt
Delirium af Lauren Oliver, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
En Flænge i Himlen af John Green, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Pretty Little Liars 1 - Løgne af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Pretty Little Liars 2 - Hemmeligheder af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Pretty Little Liars 3 - Skandaler af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Pretty Little Liars 4 - Afsløringer af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Lying Game 1 - Den Enes Død af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Lying Game 2 - Sandhed Eller Konsekvens af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Lying Game 3 - Øjnene Der Ser af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Lying Game 4 - Gemmeleg af Sara Shepard, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Halo af Alexander Adornetto, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Hades (Halo #2) af Alexander Adornetto, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Kragernes Rige af George R. R. Martin, anmeldereksemplar fra Gyldendal
Flere Historier om Frøken Ignora i Vandtårnet af Katrine Marie Guldager, anmeldereksemplar fra Carlsen
LCHF - Spis Dig Mæt og Glad af Jane Faerber, anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
Inside HBO's Game of Thrones af Bryan Cogman, købt
Quiet, af Susan Cain, købt
Sweet Evil af Wendy Higgins, købt
Boundless af Cynthia Hand, købt

 

Bøger købt på kindle














 

Bøger modtaget som anmeldereksemplar fra netgalley

 
 
 
 

 



SHARE:

4 kommentarer

  1. Du skal virkelig glæde dig til Lying Game serien og En flænge i himlen. Desuden skal du også glæde dig til, at læse resten af Pretty Little Liars. Jeg synes i hvert fald, at de bare bliver bedre og bedre. Jeg skal virkelig også snart have læst Delirium - den lyder simpelthen så god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er ret sikker på jeg kan gå hen og blive forfalden til både Pretty Little Liars og Lying Game, jeg er i hvert fald forfaldet til tv-serien. ;0) Jeg er meget spændt på En flænge i himlen. Når den sådan bliver rost til skyerne, så er det svært ikke at have høje forventninger.

      Slet
  2. Fin video! :)

    Og åh, Barnes and Noble Leatherbound Classics er altså overdådigt smukke. Jeg ejer også udgaven med Sherlock Holmes, og jeg elsker alle de fine guldtrykte detaljer på den. Så gennemført og helt vidunderligt.
    Jeg håber, du vil synes godt om Cain's "Quiet". Den gav mig i hvert fald en del stof til eftertanke, og det er rart med den slags bøger, der rumsterer lidt i ens baghovede efter afsluttet læsning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja efter jeg så Barnes and Noble Leatherbound Classics udgaver på din blog, og så hvor fantastisk flotte de var, så vidste jeg bare at dem skulle jeg have. :0) Virkelig gennemført ja som du skriver og harmonisk smukke. Bliver helt klart nødt til at få dem alle på et eller andet tidspunkt.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig