lørdag den 22. juni 2013

Forbidden by Fate review


Forbidden by Fate

Forfatter: Kristin Miller
Serie: Isle of Feralon #2, novelle
Genre: Paranormal Romance
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Harlequin Cravings, 2012
















Sasha, a love-thirsty werewolf and rightful heir to the Were throne, is ready to take control over her pack. But when her first love, dragon shifter Damon Frost, lands on her doorstep, demanding their races negotiate ownership over Feralon’s hot springs, he makes her question more than the fight for the enchanted neutral ground. No matter the emotions bubbling inside her, Sasha can’t become involved with Damon. Not now. Not ever again.

Forbidden to step foot onto Were land after a romp with the Were Alpha’s daughter as a teenager, Damon Frost has bided his time, waiting for the day when he’d be accepted back onto Were land. Using the hot spring negotiation as a way to get closer to Sasha, Damon plans to use every minute alone to remind her of the passion they shared—a passion they could ignite again.
One night of ecstasy stands between them and the fight for the springs. One night of revealing glances, skin searing chemistry, and erotic desires they’d long buried.

Will one taste of forbidden love be enough to satiate their desires? Or will the need to explore the depths of their love unleash a Were-Draco war?



Forbidden by Fate er en novelle i Isle of Feralon serien og selvom jeg ikke har læst andre bøger i serien, kan man sagtens læse denne som stand alone. Historien fangede min opmærksomhed, så jeg valgte at springe første bog over, fordi jeg hurtigt lige kunne læse denne bog og se om verdenen sagde mig noget.

Verdenen viste sig faktisk at være meget interessant, med shapshifter ulve og drager. Den var rigtig godt skruet sammen, og man kan virkelig fornemme at det er en verden fyldt med meget mystik og mange mulige konflikter.

Mit problem med noveller er mange gange, at det bliver meget ligegyldigt læsestof. Man kommer ikke tæt nok på karakterne til at man føler sig nok inddraget i historien. Især når der derudover blive gjort plads til flere sexscener. Det er samme problem jeg har med denne historie. Jeg synes det er ærgerligt at man ikke havde lavet historien til en lang, for det ville virkelig have klædt den.

Så historien gav mig ikke rigtig noget, andet end lidt let underholdning som de ca. 80 sider gav mig. Desværre ser resten af serien også ud til at være lige så korte historier. Så jeg tror ikke jeg kommer til at læse flere i den serie.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig