fredag den 28. februar 2014

Status februar - 14 bøger


Bøgerne:




14 bøger fik jeg læst i februar måned. Jeg er til gengæld i gang med en frygtelig masse på samme tid, men det er fagbøger og dem læser jeg i efter behov. Men de kommer til at tælle med i den måned hvor jeg færdiggøre dem.

Her er min status:

Den sygeste løgnehistorie (Fortunately, the milk) af Neil Gaiman
Et Nyt Liv af Kirsten Ahlburg og Morten Ahlburg
The Girl Who Circumnavigated Fairyland in a Ship of Her Own Making af Catherynne M. Valente
The Hunger Games af Suzanne Collins (rereading)
Levende død i Dallas #2 af Charlaine Harris
Gul udenpå af Patrik Lundberg
The Lucky Ones #3 af Anna Godbersen
Food intolerances af Michael Zechmann (research)
Om at skrive af Stephen King
The House of Hades #4 af Rick Riordan
Eleanor og Park af Rainbow Rowll
Dragens dom #1 af Peter Gotthardt
Friske lig #e (Zombie jæger) af Nicole Boyle Rødtnes
The Secret Garden af Frances Hodgson Burnett



14 bøger i alt læst
7 er anmeldelseseksemplarer
1 slutter en serie, The Lucky Ones
1 bog er genlæst, The Hunger Games
0 bøger læst i NA udfordringen
1 biografi bog læst, om at skrive
1 skrivebog er læst, om at skrive
1 i udfordringen 15-for-dårlige, The Secret Garden

Stephen King - om at skrive dækker faktisk to af mine udfordringer fordi det både er en biografi og en bog om at skrive.


Skriveriet:

I denne måned har jeg primært læst hele min historie igennem og gennemgået lidt indhold med betalæsere og min kæreste. Jeg har taget notat rettelser og lavet en plan for hvordan jeg skal få skrevet noget når jeg kommer på arbejde igen.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig