lørdag den 1. marts 2014

Nye bøger til hjemmebiblioteket februar - vlog edition - del 1

SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg elsker alle dine vlogs for tiden søde Karin :)

    Og wauw. Sikke mange enestående bøger! Jeg glæder mig til at høre din mening om "Persuasion", som er den bedste bog i verden! Åh <3

    Og så varmer det virkelig mit hjerte, du har købt "Middlemarch". Den bog er alt for generelt undervurderet, og den flyver virkelig afsted, når man først er begyndt at læse den. Uanset dens længde! Jeg elsker den. Faktisk skal jeg snart genlæse den, det er et projekt, jeg glæder mig til.

    Og dejligt med al den Austen-kærlighed du startede videoen med! Personligt bryder jeg mig virkelig ikke om "Midnight in Austenland", men jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af den! Det er jo en smagssag.

    Slutteligt, dejligt du har købt "How to Be a Heroine". Den er uendeligt inspirerende. Der er lidt spoilers i, men det er langt fra alle bøger hun nævner, som bliver spoilet. Men self, hvis hun nævner bøger, du meget gerne vil læse, vil det altid være bedst at læse dem først :)

    Skønt indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :0) Det er dejligt at høre, og jeg glæder mig så sindssygt meget til at få læst alle bøgerne jeg viser frem. :0) Især Middlemarch ja og Persuasion, dem har jeg ret høje forventninger til. :0) Men det er jo også lidt halv farligt.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig