onsdag den 19. marts 2014

Fra papir til skærm #12

Indlægget hvor jeg skriver hvad der sker indenfor 'bøger-der-bliver-lavet-til-film-verden'




Neil Gaimans Sandman er på vej til det store lærred. Jeg har ikke selv læst tegneserien, men jeg har kigget på den mange gange, og nu hvor den bliver til film, var det det sidste skub jeg skulle have for at købe den. Så får han to filmatiseringer i gang, nemlig også The Ocean at the End og the Lane.





Reboots

Heroes tv-serien får et revival og vil blive vist i år 2015.

Det ser ud til at være samme tilfælde med Fantastic Four filmen
 
 
Nye trailers

Silicon Valley


En ny tv-serie om computernørder! Se det lyder sjovt.
Premiere: 9 april i USA.
 
 
 
Grace of Monaco
 
 
Endelig en fuld trailer for Grace of Monaco, og jeg synes den ser rigtig god ud.
 
 
 
 
1864
 
 
Danmarks dyreste dramaserie. Jeg er ikke fan af danske serier, men den her... den SKAL jeg se.
Serien får premiere den 27. september.
 
 
 
 
The Maze Runner


Finaly! 
SHARE:

8 kommentarer

  1. Jeg vidste ikke, Sandman skal filmatiseres! Så må jeg nok hellere få den købt snart.
    Selvom jeg meget sjældent er imponeret over danske serier, skal jeg helt sikkert også se 1864! Den ser vild ud!
    Det er den forkerte trailer, du har sat ind for The Maze Runner. Her er den rigtige: https://www.youtube.com/watch?v=K1In45K0DGc . Den anden er vist fanmade, men jeg bebrejder dig på ingen måde; den er virkelig godt lavet! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, jeg er heller ikke videre imponeret over danske serier, men den der skal jeg helt klart se.
      Tak, fordi du gør mig opmærksom på at jeg har sat den forkerte på. Det gik lidt stærkt. Så jeg fik slet ikke dobbelttjekket, for den havde samme længde, og dato for upload som den originale. Det må jeg se at få fixet med det samme. :0)

      Slet
  2. Mht Neil Gaimans Sandman så siger du 'købe DEN', mener du så at du har købt den første omnibus udgave eller hvad? for det er jo en hel serie af tegneserier der er udkommet, så har du bare købt første hæfte eller en udgave med flere samlet? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg mener nemlig vol. 1 udgaven, jeg har kigget på en sort læderindbundet en i ret lang tid nu, og nu har jeg fået det sidste skub til at købe den. :0) Så jeg har den ikke endnu, men den står øverst på min næste bog ordre. :0)

      Slet
    2. den har jeg også set på, men hold nu op den er dyr! :O det er jo helt vanvittigt.
      Vil du vise den i et indlæg/vlog? :)

      Slet
    3. Jo helt sikkert, når jeg får den købt. :0)

      Slet
    4. Ah jeg forstod på dit 'det var sidste skub jeg skulle have', at du allerede havde købt den :)

      Slet
    5. Haha.. ja der kan godt gå langt tid fra jeg beslutter mig om at købe den til at jeg rent faktisk gør det. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig