mandag den 31. marts 2014

Status marts

Jeg vil fremover lave de her status til en kvartal ting, så næste gang jeg kommer med en status bliver altså i slutningen af juni måned.

I marts læste jeg 19 bøger i alt, så faktisk en rigtig god måned, men mange af bøgerne er korte.

Så jeg har læst i alt 48 bøger i år, og mit mål er minimum 100, og det tror jeg i hvert fald sagtens jeg kan overgå. Især fordi jeg har masser af dejlig transport tid jeg kan bruge til at læse. Transporttid = læsetid.


Her er de 19 bøger jeg læste:

On Dublin Street #1 af Samantha Young
Until Fountain Bridge #1,5 af Samantha Young
Dødens Bytte #2 (Den gyldne skål) af Peter Gothhardt
Slut Prut Finale af Sigurd Barrett, Christine Skou, Claus Riis, Manu Sareen, Carsten Bang, Anders Morgenthaler
Ruinens Hemmelighed #3 (Den gyldne skål) af Peter Gothhardt
Wolfsbane #2 af Andrea Cremer
Bloodrose #3 af Andrea Cremer
Selection Stories: The Prince #0,5, The Guard #2,5 af Kiera Cass
Skybrud af Håbefulde unge forfattere
Stolthed og lyst #3 af Sylvia Day
Opfindelsen af Hugo Cabret af Brian Selznick
The Assassin's Blade #0,1 - #0,5 af Sarah J. Maas
Bryllupsbogen af Mette- Marie Davidsen (research)
Heaven #3 af Alexandra Adornetto
Tirsdage på slottet #1 af Jessica Day George
Lady Almina og virkelighedens Downton Abbey #1 af Fiona, Countess of Carnarvon
Svømmeren af Joakim #1 Zander
Arven af Katherine Webb
Subtotal af Hans-Jørgen Vestergaard


Det blev til 18 bøger. 10 anmeldelseseksemplarer, 1 biografi, 2 NA og 2 der slutter en serie.



Den bedste bog i marts var



The Assassin's Blade - jeg elsker den her novellesamling. Det er sådan nogle fantastiske noveller den rummer og det er bare skønt at have en bogudgave af dem nu.



Den for mig dårligste bog var




Bloodrose - for mig var det bare... øv.. skuffende.



Den smukkeste bog var



Lady Almina og virkelighedens Downton Abbey - den passer bare så utrolig godt til indholdet, og jeg elsker den fine guldkant.




Den mindst tiltalende bog var



Ruinens Hemmelighed - der er bare et eller andet utiltalende ved den bog.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig