lørdag den 26. april 2014

Readathon

I dag er det store Read-a-thon-dag og jeg synes det er sådan en fantastisk begivenhed, hvor man læser i 24 timer verden rundt, og venner imellem. Hvor ofte kan man tillade sig at hive 24 timer ud af sin kalender for bare at læse? Det kan du i dag!

Jeg kan desværre ikke selv deltage. Øv. Jeg skal arbejde. Jeg havde ellers planlagt en hel masse, men i løbet af ugen kunne jeg godt indse at det ikke vil komme til at ske. Men i skal i hvert fald ikke snydes for at følge med i begivenhederne, så her kommer en liste af alle de bloggere jeg kender som deltager og som vil holde jer opdateret på dagens begivenhed.

God fornøjelse til alle der deltager jeg sidder og følger lidt med på sidelinjen. :0)


I alfabetisk orden:

Boghjørnet

Boghunden

Bogvalg

Borough of Books

Buch's Books

Bøger på tværs

Cautious

Den lille bogblog

Det fiktive univers

Litteraturlisting

Læsehestens blog

Marissa Meyer

Paperback Castles

Sabinasblog

The Girl Who Loved To Read

Windblown pages


Har jeg glemt at nævne dig? Så skriv en kommentar til indlægget.
SHARE:

8 kommentarer

  1. Åh, hvor er det en skam, du ikke kan være med! Håber du kan være med næste gang så :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det håber jeg også. Men på den lyseside så har jeg tid til at følge med hos jer andre. :0)

      Slet
  2. Jeg deltager også for første gang. Ærgerligt at du ikke kan være med denne gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er hermed kommet på listen. :0) Ja det er øv, men jeg glæder mig til at følge med hos dig, det er i hvert fald en skøn stak bøger du har valgt.

      Slet
  3. Øv, du ikke kan være med. Det må blive næste gang :)

    SvarSlet
  4. Ih, tak fordi benævnelsen, og hvor er det bare en skam, at du ikke kan være med. Det er smadder hyggeligt - måske næste gang?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er mega hyggeligt, og jeg skal helt sikkert også være med næste gang. Men det har været hyggeligt at følge jer andre.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig