søndag den 1. juni 2014

Fantasymessens novellekonkurrence

Jeg så til min store overraskelse at Fantasy-bogmessen, afholder en novellekonkurrence igen i år. Der er ikke noget opdateret på deres hjemmeside, men jeg ville lige informere om den, og så kan i finde mere på jeres lokale bibliotek, eller måske engang når de opdatere hjemmesiden.


Fantasy-bogmessen er igen i år på Fantasy-bogmessen på Herlufholm Kostskole, og løber over den 18.-19. oktober 2014

Konkurrencen er for unge mellem 10-18 år. Man skal skrive en novelle og det skal selvfølgelig være fantasy. Hør biblioteket efter om der er flere krav.

Novellerne skal så vidt jeg selv kunne se på mit bibliotek afleveres gennem bibliotekerne og senest fredag d. 19. september. Jeg ved ikke om det er alle biblioteker som er med på den aftale. Beklager den lidt kringlede og ret så uvidende post, men sidste år var der gode præmier, og jeg synes det er synd hvis den ikke får mere omtale, også selvom jeg rent faktisk ikke ved noget om den. ;0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig