torsdag den 12. juni 2014

Killer, Killer

Killer Killer

Forfatter: Morten Ellemose
Genre: Krimi
Målgruppe: Voksne


Tak til forfatteren for anmeldereksemplaret

















I den gotiske krimi Killer Killer er New York hærget af en række bestialske mord. Sporene fører den aldrende vicekommissær Anatolli Barritch i hælene på den vanvittige seriemorder Angelface.

Sammenhængen mellem ofrene undslipper efterforskerne, indtil de får hjælp fra religionshistoriker Mordechai Rheingold, som aner et grusomt mønster, ingen kunne have forestillet sig.

Ligposerne fyldes med ekspresfart i et dystert hævnmotiv, hvor grusomme skæbner venter til alle involverede. Hemmeligheden om det Blodige Kors står for fald.




Killer, killer er en krimi….





... en blodig en af slagsen


...


…. Seriøst jeg har svært ved at huske ret meget af bogen. Jeg var i et tilfælde af: "Jeg skal læse den her færdig hurtigst muligt, så jeg kan få det godt igen"

I hvert fald så synes jeg den er skrevet godt, og jeg vil sige at den fungerer helt sikkert som ren underholdning og page-turner for dem der elsker deres krimi splattet.

Som mange af jer nok ved, så har jeg det virkelig svært med krimier der indeholder for meget klamme beskrevet scener. Det er igen det der med, at jeg har det svært med at død er en ligegyldig ting. At det er noget vi kan lege med, kan jeg slet ikke klare.

Men bogen er skrevet rigtig godt, og det er virkelig en pageturner på godt og ondt. Så selvom det ikke er en bog jeg vil læse igen, så fortjener den alligevel tre stjerner.

Killer, killer har fået utrolig gode anmeldelser, og hvis man er til krimier der er lidt mere over i thriller, og gyser genren. - uden at være direkte gys, men mere blodig.. så er det her helt klart en bog du skal samle op.
SHARE:

1 kommentar

  1. Haha, jeg elsker denne her anmeldelse :D
    Du gør mig i hvert fald helt sikkert på, at jeg IKKE skal læse denne her bog. Tror vi er ens på det punkt omkring krimier :P

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig