mandag den 15. september 2014

Bøger fået til hjemmebiblioteket i august og september måned del 1

August og september er i min hukommelse en sammengnidret masse. Jeg har ikke helt styr på hvilke bøger jeg har fået eller købt i hvilken måned - hvilket helt klart er pga. min USA rejse som forløb fra august og ind i september. Så jeg kan ikke engang helt gennemskue hvornår de bøger i min postkasse er kommet.

Så jeg har valgt at vise begge måneder på samme tidspunkt. Dog i flere dele, da jeg gik totalt book shopping amok i New York. Jeg kan ikke helt overskue endnu hvor mange dele den bliver i den her gang, for jeg skal jo også til bogbloggertræf.


I dag vil jeg starte med at vise jer de bøger jeg har fået til anmeldelse her indtil videre, fordi det også er de bøger der ligenu er mest aktuelle.



Jeg fået disse tre spændende bøger til anmeldelse fra Politikens forlag. Jeg er ret spændt på at gå i gang med Ind i labyrinten, den virker rigtig lovende.









Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck sendte mig en overraskelse. Jeg troede ikke der ville komme flere bøger i Våbenbrødre serien, så det var en mega god overraskelse.






Fra Rosenkilde & Bahnhof har jeg fået denne spændende bog, Jizz.





Fra Gyldendal har jeg fået Kys mig langsomt, som jeg bedst kendte på engelsk som Easy. Og den har jeg virkelig gerne ville læse længe.


 
 
 
 
Mazerunner har også været på ønskesedlen længe, så jeg var virklelig glad da jeg så den udkom hos Høst & søn, som jeg også har modtaget I Hunt Killers af, og den lyder bare som den største spændingsroman.
 

 
 
 
Fra Alvilda har jeg fået denne farvestålende skønhed, og som bare lyder som en kanon god børnebog.






Skriveforlaget har sendt mig Pigen fra Fenmarken somskulle være en fantasyroman.





Og til sidst har jeg fået to børneserier med i alt fire bøger i hver, af henholdsvis Kirsten Ahlburg og Jim Højberg. Begge er udgivet ved "Forlaget Elysion"










SHARE:

2 kommentarer

  1. Hvor har du virkelig fået en masse spændende bøger ind af døren for nylig. Jeg glæder mig især til at høre din mening om "Ind i labyrinten", da den virkelig lyder interessant :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg glæder mig også helt vildt til at komme i gang med den. Jeg havde ikke hørt så meget om den, men det jeg har læst siden virker utrolig spændende.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig