torsdag den 11. september 2014

Den iskolde heks

Den iskolde heks

Forfatter: Camilla Wandahl
Serie: Søstre på de syv have #6
Genre: Fantasy
Målgruppe: Børn letlæselig
Udgiver: Forlaget Høst og Søn


Tak til Høst & Søn for anmeldereksemplaret, se også deres facebook side her




















Vana er ulykkelig. Det Lilla Monster har taget Sam med sig ned i havets kolde dyb. Det kan hun ikke have overlevet. Eller kan hun?
Sammen med Kaptajn Maki og Prins Zako må Vana tage kampen op mod livsfarlige ulve på vejen til det endelige opgør mod Den Iskolde Heks, som holder tvillingernes mor fanget. Spørgsmålet er nu, om Vana er stærk nok til at finde sin familie, når hun stadig er i gang med at finde sig selv? Én ting er sikkert: Hun klarer det ikke alene.



'Den iskolde heks' er sidste bind i Camilla Wandahls fantastiske læs let serie, Søstre på de syv have. Serien er så god at jeg som voksen sagtens kan nyde den, så jeg tror den ville være ret så populær som højtlæsninsbog både for børn og voksne. Serien er fyldt med skønne magiske væsner, og eventyr på højt plan, og 'Den iskolde heks' var ingen undtagelse. Der er aktion og fart over feltet indtil sidste sætning.

'Den iskolde heks' den perfekte slutning på serien, og som jeg har sagt hele vejen igennem serien, så ville jeg ønske der havde været mere af den, og den var skrevet til min målgruppe. Men vi kan jo ikke altid få det vi ønsker os og et eller andet sted så synes jeg det er fedt at der bliver skrevet rigtig gode fantasyhistorier til børn. Det var i hvert fald noget af det, jeg kan huske, jeg elskede dengang jeg var barn.

Bogens illustrationer er super fede, og lige som med bogen, så er det så godt at man ikke kan få nok af det. Så gid der havde været flere.

Så virkelig super fed serie, jeg helt klart vil anbefale og jeg er sikker på vækker begejstring hos de små.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig