mandag den 20. oktober 2014

Bøger jeg har købt og fået i august og september måned

Det her er sidste blogpost om bøger jeg har fået i august og september... det lover jeg. :0) Det gik jo også total amok med den der New York tur... og så skulle man tro man havde fået sin lyst styret? Men nej.. bestilte simpelthen samtlige fables tegneserier der kan fås. Jeg elsker den serie.

Det er lidt svært at vise dem alle - uden at det skulle fylde hele bloggen, så her er et udpluk:




Men jeg købte da også lige en anden tegneserie. Nemlig Neil Gaimans sandman. Den har jeg haft øje på rigtig længe, men jeg synes åbenbart ikke jeg havde brugt nok penge i New York. Kæmpe bog siger jeg jer. Det er en omnibus af halvdelen af alle Sandman tegneserierne. Jeg ville så gerne have vist den på vlog, men det må blive en anden god gang.

 





Jeg ved ikke hvad der sker for mig og tegneserier/Graphic novels i øjeblikket!

Derudover fik jeg disse to smukke bøger, jeg har læst Ruby Red og den er SÅ god! Simpelthen lige min type bog.






Men jeg har også fået en helt særlig bog, nemlig Leoniderne af Nanna Foss. Med en super flot hilsen fra Nanna. Måske nogen af jer har set den på min instagram?





Ellers så er der de bøger jeg fik fra bogbloggertræffet og jeg har vundet nogle fine bøger fra Bachs bøger og så de bøger som jeg fik i morgengave, men alle dem har jeg jo vist jer... Okay... jeg viser lige morgengaverne en gang til, for de er altså så fine og slet ikke til at stå for.

 

SHARE:

6 kommentarer

  1. Åh, Sandman-omnibus!!! Jeg har luret på den så lang tid. Sådan en smuk bog, og Neil Gaiman er kærlighed <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er intet mindre end genial den mand, så jeg glæder mig til at komme i gang med den. Manden var i hvert fald så glad for den at han bestilte volume 2 også. :0) Så jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med den også.

      Slet
  2. Åh, jeg istemmer med Rikke over den fine Sandman omnibus, og jeg har allerede fortalt hele familien, at det er mit største ønske i år :)

    Og så har jeg lige fået de første 2 bind af "Fables", og indtil videre lover det rigtigt godt, så jeg glæder mig til at fordybe mig nere i dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh.. ja fables er fantastisk!! Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om den når du kommer længere ind i den.

      Og så krydser jeg fingre for at du får Sandman omnibus i julegave. ;0)

      Slet
  3. Hvor er der nogle smukke udgaver i mellem! Jeg har sat mig på bogkøb-stop indtil bogforum, hvor jeg må bruge en lille smule penge. Der er bare ikke råd til smukke bøger for tiden i mit liv :/ Jeg glæder mig til at starte i praktik, hvor der kommer meget mere luft i økonomien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh.. ja suk, mind mig ikke om bogforum, det bliver frygteligt dyrt! :0/ Hvorfor skal smukke bøger også være dyre!?!

      Fedt ja du skal starte i praktik, hvor er det henne?

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig