lørdag den 18. oktober 2014

Oh, the horror!

Jeg er blevet syg! Så nu kommer jeg hverken til Fantasy bogmesse eller kommer til at deltage i readathon fordi min hjerne er en snot masse. Hvor uheldig kan man være? Jeg har glædet mig noget så meget, til endelig at komme til Fantasy bogmesse og til at se Nanna Foss på scenen. Øv.

Nu kan jeg ligge med en dæmning af snotpapir men jeg kan følge med i de andres readathon. Men man kan jo ikke lade være med selv at tænke på hvilke bøger man selv ville have læst.

Dette ville have været min stak:
Eller måske noget shopaholic også ud på de sene aftentimer.








Jeg gætter på at jeg i min nuværende tilstand får læst EN af disse.

Men når nu du ikke kan følge mig, så synes jeg du skulle tage at følge disse. Disse links herunder er dem jeg på stående fod ved deltager i readathon og vil opdatere den løbende. Der er sikker en masse flere, og i må endelig skrive hvis I deltager så sætter jeg jer på listen.


Boghunden
Boghjørnet
Boghylden
Bogvalg
Borought of Books
Buch's Books
Den lille bogblog
Det fiktive univers
Flyv med mig
Læsehesten
Mizzepii
Nenaskov
Paperback Castles
Readers Wall
Reading my way through life
Tanker om sprog
The girl who loved to read
The small wonders of life
Windblown pages

Happy readthon til jer alle!!
Jeg glæder mig til at følge jer!




SHARE:

18 kommentarer

  1. Jeg deltager også :)
    Uheldigt at du er blevet syg, det er bare så typisk at sådan noget sker lige op til noget, man har glædet sig så meget til :(

    God bedring,
    kh. Mie, www.mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Så hyggeligt at du også deltog, så var der en mere at følge med.

      Slet
  2. Øv hvor trist. Du må have rigtig god bedring og så kan en enkelt bog vel også være med til at fremme en forbedring i immunforsvaret ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert! Det er det en bog er bedst til, særligt med en kop te på sengebordet og en kat ved siden af.

      Slet
  3. Rigtig god bedring, Karin! Håber du får læst en enkelt lillebitte bog bag dæmningen af snotpapir - og at vi ses til BogForum i stedet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg håber du havde en fantastisk dag. Men det er jeg faktisk ikke så meget i tvivl om at du må have haft. Bare ked af at jeg ikke kunne være der og fornemme stjernestøvet.

      Slet
  4. Hvor ærgerligt at du er blevet syg - og så netop i dag. Jeg håber du bliver rask igen meget snart! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, især når man står og virkelig har svært ved at vælge om man skal tage til fantasybog messe eller deltage i readathon og så kommer der sådan en dum sygdom og ødelægger alle mulighederne. :0/

      Slet
  5. Øv, hvor er det altså surt :( Rigtig god bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var, men jeg nåede en bog, men det er jo intet i forhold til hvad i andre har nået. Så snyd!

      Slet
  6. Øv! God bedring! Det var mit første readathon og det var en GOD oplevelse - fællesskabet i det er jo fantastisk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt du kunne lide det. Jeg elsker også readathon. Det er en skøn oplevelse - helt igennem. Bøger, bøger og fællesskab!

      Slet
  7. Nej hvor er det træls :-(
    Håber du snart er rask igen. God bedring.

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det gik faktisk hurtigt over, men så kom det frygtelig tilbage med lungebetændelse en uge efter. :0( Typisk..

      Slet
  8. Ej hvor uheldigt! Det kunne da bare ikke falde på et værre tidspunkt! Håber du så småt er ved at komme ovenpå igen. Det var virkelig et sjovt readathon og efter hvad jeg kan se omkring på nettet også en fed messe. Godt man sådan kan følge med bag sin skærm! :-)

    God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ret skønt at følge med. Det virkede også til du have en god read-a-ton!

      Slet
  9. Åh, hvor er det træls, at du blev syg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var virkelig træls. Men hvor var det skønt at følge jer andre. Du fik også virkelig læst en god portion.... jeg er slet ikke jaloux... slet ikke...

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig