En kvinde går til bryllup... review

Forfatter: Helena S. Paige
Genre: Erotik
Udgiver: L&R

Læst på mofibo

Du bestemmer selv handlingen i EN KVINDE GÅR TIL BRYLLUP …
Er du klar til at udforske dine erotiske fantasier?

Din bedste veninde skal giftes, og du skal være brudepige. Desværre er du ikke særlig vild med kjolen, men nu er det jo ikke dig, det handler om … eller er det? I takt med at den store dag nærmer sig, åbner der sig nye muligheder for dig. Måske ender du med at more dig til brylluppet. Stifter du nærmere bekendtskab med forloveren, den tatoverede dj eller din barndoms plageånd, der drillede dig, da I var små, men som pludselig ikke er så irriterende længere? Uanset hvad du vælger, er du garanteret et uforglemmeligt møde, så vær forberedt på, at det bliver sjovt, frækt og helt uforpligtende!

Jeg har tidligere læst og anmeldt, 'En kvinde går på bar...' , skrevet af samme forfatter. Bogens opbygning er det samme. Du bestemmer selv handlingen. Så det var helt tilfældigt at jeg på mofibo opdagede at L&R havde udgivet en mere, og den var jeg jo ret nysgerrig på. Jeg var ikke vild med den første, men jeg har bare et eller andet for den her slags bøger.

Det jeg rigtig godt kan lide ved de her chose your own adventure bøger er fornemmelsen af at hvis jeg havde valgt en anden retning, så var mit liv blevet anderledes. Det er derfor jeg finder dem så fascinerende. Men det er desværre også der hvor 'En kvinde går til bryllup...' fejler stort. Det er tydligt at forfatterne (der er flere, Helena S. Paige er et pseudonym) tvinger begivenhedernes gang til efter hvordan det lige passer ind. Altså hvis man vælger en retning og det viser sig at der er f.eks. er gråvejr den dag, så hvis man går tilbage og vælger en anden retning, så er der pludselig solskin. Og det er jo ikke så realistisk at det er noget der ændre sig bare fordi man går med en anden fyr hjem.

Meningen med den her type bøger er også at man selv skal have lov til at bestemme for sin karakter. Så derfor kom det bag på mig at min karakter ikke spurgte mig om hun pludselig var f.eks. lesbisk...

Men hvis nu man ikke går så meget op i det. Så fungerer bogen egentlig ret upåklagelig som et erotisk eventyr. Igen synes jeg man kommer lidt ud på nogle spor man ikke selv vælger, og erotikken nærmer sig ikke på noget tidspunkt noget hardcore. Faktisk er det måske i virkeligheden en smule kedeligt.