fredag den 14. november 2014

Fra papir til skærm #18

Indlægget hvor jeg skriver hvad der sker indenfor 'bøger-der-bliver-lavet-til-film-eller-serier-verdenen'


Der er nu planlagt filmatisering af Gayle Formans 'just one day og 'just one year'

TV serien Witches of East End er blevet canceled, men Melissa de la Cruz har muligvis planer om at skrive videre på tv-serien i bogform. Så fans af tv-serien får svar på de spoilers sæson 2 sluttede med.

Miss Peregrine's casting news

Det første billede af Pride and Prejudice and Zombies filmen


 
Nye trailers
 

 
Ihhhh... jeg glæder mig noget så sindssygt til The Hobbit!!
Det er helt klart den film jeg har glædet mig mest til at se i år!
 
 
 
 
 
De her teaser trailers er både noget og ingenting.
Hardcore fans analyserer den sikkert på kryds og tværs,
men egentlig er der ikke ret meget at hente ud af den her teaser.
 
 
 
 
 
Så er der kommet ny trailer til Fifty Shades of Grey,
og jeg synes helt sikkert at den her trailer er mere lovende end den første de viste.
 
 
 
 
 
Den her glæder jeg mig også bare sygt meget til.
Især fordi castingen er så fantastisk. Men jeg tror også den er vildt flot.
 
 
 
 
 
Ihhhh.... endnu en jeg ser mega meget frem til!!
Den ser SÅ fed ud!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig