onsdag den 12. november 2014

NaNoWriMo (non)update



Desværre, desværre, desværre blev i år ikke til endnu en succesfuld NaNoWriMo - jeg havde ellers en ide om at jeg skulle skrive på en hel anden historie, men så tog redigeringen fat på mit store projekt. Og der er virkelig meget at slås med der. Og så længe det køre - så tror jeg det bedste ville være at vente med det andet projekt lidt endnu. Jeg har ikke så meget tid at gøre med i øjeblikket, så jeg vil hellere bruge den sparsomme fritid på at holde mig til skriveilden og komme efter med læsningen - som også har syltet lidt her i det travle efterår. Hvorfor er det altid at efteråret bare flyver afsted?

Så det bliver ikke til de store NaNoWriMo updates, men hvis der er nogen af jer der NaNoWriMo'er, så skal i vide at jeg er dybt jaloux!! Så nyd det, selvom det kan være møg hårdt. Men rigtig meget held og lykke.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig