fredag den 23. januar 2015

Fanget af dig

Fanget af dig

Forfatter: Sylvia Day
Serie: Crossfire #4
Genre: Erotisk, realisme
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Politikens Forlag


Tak til Politikens Forlag for anmeldereksemplaret












 

 

 


"Fanget af dig" er den fjerde roman i Sylvia Days lystfulde serie om hed tiltrækning mellem den smukke Eva og den magtfulde rigmand Gideon. Der er lagt an til en blussende læseoplevelse med masser af heftigt lidenskabelige møder mellem Eva og Gideon. De forsøger at holde sammen på deres helt nye ægteskab, som hurtig kommer under angreb fra fortidens spøgelser og nutidens fordømmelse. Kendere af serien vil desuden får sig få sig lidt af en overraskelse her i fjerde bog.



Sylvia Day er virkelig god til det der med at beskrive følelser, og hun leverer tilsyneladende uden rystede hænder endnu en skøn bog i Crossfire serien. Jeg var positivt overrasket hvor rart det var at gense Eva og Gideon, på trods af at jeg har haft lidt et hade-forhold til dem efter den 2. bog i serien. De gror virkelig på dig!

Fanget af dig er jo en erotisk historie, og det er som om at der er skruet endnu mere op for sex i den her bog end de forgående. Vi får mere af det, men det virker også mere ligegyldigt på en eller anden måde. Der er ikke rigtig noget spændende ved det. Faktisk vil jeg hvis jeg kunne få mig selv til det, helst have sprunget over dem. For de keder mig, grænseløst.

Samtidig med at der er skruet op for sex-delen så får dramaet også lige et par takker op, og det lidt til den uheldige side. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg personligt det er lidt synd at den her serie er blevet udvidet. Ja, jeg bliver helt sikkert rigtig upopulær for at sige det. Men jeg får personligt det indtrykket at Eva og Gideon altid vil være sådan her. At de altid vil ende i det her mønster og gør hinanden ulykkelige hele tiden. Det virker som om de lever højt på dramaet og at de inderst inde ikke har tænkt sig at ændre det, og det er virkelig synd. Er de så overhovedet de rigtige for hinanden? Det tvivler jeg desværre lidt på efter at have læst ‘Fanget af dig’. Så jeg synes bestemt ikke Sylvia Day gør noget godt ved serien ved at strække deres uoverensstemmelser så tynd, at det er tvivlsomt at vi læsere nogensinde vil tro på en forening.

Fanget af dig er seriens næst sidste bog.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig