onsdag den 18. marts 2015

Avoiding Responsibility

Avoiding Responsibility

Forfatter: K.A. Linde
Serie: Avoiding #2
Sprog: Engelsk
Genre: Realisme, romance
Målgruppe: New Adult
















 





Lexi has finally given up her once destructive relationships and moved onto bigger and better things with a sexy new man in town. Just when she is starting to figure it out with him, her world is tilted once again with a phone call from none other than Ramsey Bridges. A year after his entrance into her life, Ramsey is trying to make amends and does the one thing she never expects—invites her to Jack's wedding.

The wedding she had evaded at all costs. But no matter what she does, Lexi can't seem to escape her past with Jack. But does she really want to?




Den første bog 'Avoiding Commitment' greb mig fuldstændig på grund af bogens karaktere og deres kemi. Den drev nærmest af ren intensitet og på trods af at den handlede ret meget om utroskab så synes jeg faktisk at K.A. Linde kørte den hjem.

Men hvad den første bog var, det ødelægger Avoiding Responsibility for mig. I den her udgave er der ikke bare to fyre, men der er tre. Der er mere utroskab, og denne gang er det med til at gøre hele bogen, og ikke mindst bogens hovedperson, usympatisk. Historien var kedelig og karakterne er slet ikke så levende som i den første bog. Forfatteren gør ikke ret meget ud af karakterne i denne bog, og da jeg har lidt svært ved at huske dem fra den første, så virker de flade og ligegyldige.

Historien bliver desuden fortalt i realtime og i flashback, og det synes jeg faktisk heller ikke fungere. Jeg keder mig bragt under flashbacks, fordi vi jo ved hvor det hele ender henne. Desuden virker handlingen og situationerne, i realtime og flashback, næsten så ens, at jeg så bliver helt forvirret over hvad der høre til hvad.

Så det var virkelig en skuffende oplevelse.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig