mandag den 11. maj 2015

Nye bøger i april

 


Her er de bøger jeg har fået ind af døren i april måned. Flere af dem har jeg anmeldt, og der kommer løbende flere anmeldelser her de næste dage.

Jeg fuldførte endelig min samling af Penguin Drop Caps, ved af købe disse tre jeg manglede.





Til anmeldelse fik jeg tre små korte bøger af Gyldendal.





Af Plusbog fik jeg 'Half Wild' til anmeldelse og jeg fik 'Rent Blod' til anmeldelse af forlaget Facet. Herunder fra Poltikens forlag fik jeg 'Lykken er is' og 'Hvor intet bryder vinden' som også var fint signeret af forfatteren. Så smukke bøger.





 
Endnu en Katherine blev en ny yndlings John Green, og jeg har fået Bian Shen med hjem fra forlaget Turbine efter jeg så den vildeste lektørudtalelse nogensinde af bogen, så jeg skal da helt klart se hvad hypen er. Det skulle være en historie om unge der bliver genfødt påny når de rammer 14 år.
 
 


Jeg har købt et bind med de første tre bøger i Sweep serien. Jeg kunne ikke stå for designet af de nye bind. Så fik jeg også den nye våbenbrødre serie til anmeldelse af John Flanagan.





Sidst men ikke mindste. Tre store bøger. De to af dem er anmeldt, og Pilars of Eternity er et computerspil opslagsværk, så den kommer jeg nok ikke med en anmeldelse af.
SHARE:

8 kommentarer

  1. Åh, har du alle drop caps bøgerne?! De er bare så pæne, jeg har endnu ikke købt nogen af dem, men jeg skal i hvert fald have fat i et par stykker, selvom jeg også gerne ville eje dem alle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har fået verdens fineste samling af drop caps, de er bare så flotte og jeg er rigtig glad for dem. Enkeltvis er de også bare noget af det smukkeste.

      Slet
  2. Åh, en lækker og stor stak! :D
    Jeg er absolut forelsket i Penguins Drops Caps - de er SÅ skønne! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig noget af en farverig stak. :0) Drop caps bøgerne er bare noget af det fineste. Jeg elsker typografien og designet og regnbuens farver.

      Slet
  3. Holy... er det ok at savle over en bogstabel? :D
    Jeg bliver nødt til at sluge mit dankort efter at have set de billeder, så jeg ikke kommer til at købe bøger i denne måned... must resiiiiiist...

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert. Det gør jeg tit. :D Jeg synes også det blev en ret vild bogstak, og dankortet er allerede ved at blive rødglødende igen den her måned. :0)

      Slet
  4. Wow, hvor har du virkelig fået mange fine nye eventyr hjem på det sidste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg elsker det, jeg glæder mig så meget til at læse hver og en. Bog-eventyr er noget af det bedste. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig