fredag den 23. oktober 2015

Hold me closer



 

 
Hold me closer

Forfatter: David Levithan
Serie: Will Grayson, Will Grayson
Originalsprog: Engelsk, 'Hold me closer'
Genre: Realisme, musical, humor
Målgruppe: YA
Udgiver: Politikens Forlag






Tak til Politikens Forlag for anmeldereksemplaret




Tiny fra WILL GRAYSON will grayson er tilbage – større end nogensinde!
Pas på, eksfyre. Af vejen, homofobiske highschooltrænere. Tiny Cooper har noget, han gerne vil sige – og han har tænkt sig at gøre det med en sang.
En roman fuld af (k)ærlighed, humor og storslåede musikalske optrin skrevet af den prisvindende ungdomsforfatter David Levithan, som sammen med John Green stod bag bestselleren WILL GRAYSON, will grayson.



'Hold me closer' er Tiny Coopers musical og man kan virkelig fornemme og se hele musicallen for sig når man læser bogen. Jeg synes man skal have læst Will Grayson, Will Grayson af John Green og David Levithan for at få noget ud af handlingen. Bogen her underbygger ikke helt karakterne nok i sig selv, til at det helt vil give mening at læse den for sig.

Man skal læse 'Hold me closer' fordi man gerne vil have gensyn med Tiny Cooper - da vi her får et større indblik i Tiny Coopers opvækst. Derudover skal man helt klart læse den hvis man vil have et virkelig godt grin, for nej hvor er den dog sjov, og super hurtigt læst. Det er sådan en hyggebog man lige kan trække frem når man har brug for at blive underholdt og lattermusklerne trænger til motion.

Så det bogen vil opnå det gør den rent faktisk ganske fint, men jeg må tilstå jeg savnede noget mere. Da jeg ligesom havde læst den færdig, så var det med en lidt tam følelse. Bogen har ikke rigtig noget dybde, og jeg synes heller ikke den helt formår at fortælle mig noget jeg ikke allerede havde fået ud af Will Grayson, Will Grayson.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig