lørdag den 23. januar 2016

Playing with trouble



 

Playing with trouble

Forfatter:
Serie: Capital Confessions #2
Genre: Kærlighed realisme
Målgruppe: New Adult og opefter


Bogen fås endnu ikke på dansk







The daughter of one of the Senate's most powerful figures, Blair Reynolds was ready to become the ultimate political wife—until she caught her fiancé cheating on her wedding day. Law school is a fresh start, her shot at putting the pieces of her life back together. That’s the plan, at least. Until trouble comes in the form of her Torts professor, the man whose arrogance infuriates her in class but haunts her private fantasies.


Efter at have nydt at læst ‘Flirting with Scandal’ som er første bog i stand alone serien Capital Confessions, så fortsatte jeg med det samme med ‘Playing with trouble’, men jeg gik faktisk lidt død i historien. Jeg følte lidt at jeg læste en dårligere kopi af den første bog, så der gik langt tid før jeg tog mig sammen til at læse den færdig.

Karakterne var egentlig ret gode, men det føles ikke rigtig som om der var så meget på spil mellem Blair og Gray, så det at de holdte sig fra hinanden blev på mange måder lidt plat og overdramatiseret. Måske nok mest fordi jeg personligt ikke helt selv følte kemien mellem dem. Det er lidt som om der bliver fyldt på med passion og kriser uden at jeg egentlig føler at karakterne selv kan nå at følge med handlingen.

Personerne fra første bog var også med i denne udgave, og her synes jeg pludselig at de virkede flade og forkerte, og alt i alt virker det bare som om den her bog er skrevet for hurtigt, så jeg ved ikke om jeg vil læse den sidste bog i serien endnu, på trods af at den lyder meget interessant.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig