mandag den 8. februar 2016

Ti ting i februar

Februar bliver en måned med afsluttede kapitler - et farvel og et på gensyn. Det bliver også en måned med fejring af kærligheden og bare uendelige meget hygge.


I februar vil jeg ...


... se den 'danske pige' i biografen




... tage på før-bogudsalg ved Arnold Busck




... afslutter jeg mit sidste nummer af Kattemagasinet som redaktør, hvilket er ret vemodigt, men nødvendigt fordi jeg ikke længere vil kunne nå alle de ting som jeg plejer, når jeg går på barsel. Så jeg har virkelig skullet vægte for og imod, men når det kommer til stykket vil jeg meget hellere fokusere på andre ting som f.eks. bloggen, og tid til at skrive.





 

 

... noget endnu mere vemodigt er at jeg går på barsel fra mit arbejde, og jeg kan næsten ikke udholde tanken om ikke at skulle gå på arbejde hver dag. Både fordi jeg er en frygtelig arbejdshest, men også fordi jeg arbejder med min passion hver dag, og det er helt fantastisk, så det bliver noget så hårdt at skulle undvære.




... holde valentinsdag herhjemme hos os selv - jeg kan jo ikke drikke lyserød champagne eller gå amok på et dansegulv i år alligevel - men det har jeg det faktisk fint med, for jeg elsker at planlægge og jeg har udvalgt nogle kogebøger skal bladres og studeres for at finde den helt rigtige menu.







.... læse kærlighedsromaner i anledning af Valentines Day



.... forsøge ikke at købe flere bøger i februar, (jeg fik totalt bogkøb amok her i slutningen af januar og starten af februar) med mindre det er udsalgsbøger selvfølgelig



... gense alle Twilight-filmene - tja.. bare fordi



... få taget mig sammen til at få købt en flash til mit kamera - jeg bander nærmest over det hver gang jeg har fat i kameraet at jeg ikke har et, men vupti så har jeg glemt alt om det igen 5 minutter efter. Så nu skal det være!



... købe mig en ny urtete til læsestunderne  - gerne en med lakridsrod.



SHARE:

2 kommentarer

  1. Det lyder da som en ret skøn februar. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke. Jeg elsker at planlægge små hyggeting, og ikke mindst at lave dem. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig