torsdag den 31. marts 2016

Status marts 2015



Marts var en skøn læsemåned. Jeg følte jeg havde god tid til at fordybe mig i bøgerne, og jeg nød hvert øjeblik af det. Det blev også til ni bøger, hvilket er flere end jeg har læst i januar og februar. Jeg er også allerede godt med i forhold til at bringe anmeldelserne af dem - hvilket igen har udsat de anmeldelser jeg har fra 2015, men jeg følte at de her var mere aktuelle, så de sidste fra 2015 må komme dryssende hen ad vejen indimellem de andre. 


Skæbnens kald #2 af Haidi Wigger Klaris
Hvis bare du var min #1 af Jenny Han
De smukkeste af Karin Slaughter
Berørte Katrine af Kim Fupz Aakeson
Rød dronning #1 af Victoria Aveyard
Midnatsrosen af Lucinda Riley
Limbo af Kevin Japsen
Fire with fire #2 af Jenny Han og Siobhan Vivian
Indvielsen (The Secret Cirlce #1) af L.J. Smith


Jeg er allerede ret langt med min udfordring med at læse YA fantasy, jeg har læst 4 i år indtil videre ud af 5, og det undre mig faktisk at jeg har sat den så lavt for det er nu engang det som jeg læser mest af. Så jeg har ændret det til 5 voksen fantasy bøger i stedet - for det synes jeg at jeg har læst for lidt af.


Månedens bedste læseoplevelse: De smukkeste

Månedens ringeste læseoplevelse: Limbo

Månedens flotteste coverdesign: Rød dronning (den originale er dog flottere end den danske, der er noget ved den danske typografiske opsætning der genere mig)










SHARE:

2 kommentarer

  1. Hvor er det altså fedt at se, at du synes "De smukkeste" var den bedste bog i marts. Den giver mig i hvert fald virkelig meget lyst til snart at læse den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også helt fantastisk, og jeg er normalt ikke til thrillers men den er virkelig virkelig god. Jeg glæder mig til at se hvad du synes om den.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig