søndag den 26. juni 2016

Top 5 mest læste indlæg i bloggens 5-årige levetid

 

Det er sjovt at se tilbage på de fem år der er gået, og i den forbindelse var jeg også inde og tjekke ud hvilke fem indlæg der var de mest læste. Ikke overraskende lå mit indlæg om ’Berettermodellen’ øverst. Den ligger ofte øverst på min populærer indlægsliste, og særligt i perioder hvor skolerne har eksamner.

I top fem ligger der tre skrivetips, en anmeldelse og et interview. Interviewet er med Birte Lynggard som havde sin egen madblog, vandt priser for hendes kogebog og som desværre endte med at bukke under for sin kræftsygdom. Hun havde et enormt antal følgere der besøgte min blog mens hun stadig var aktiv blogger. Så interviewet fik en enorm mængde hits inden for en ret kort periode, hvor de andre i top 5 løbende får hits stadigvæk.

Anmeldelsen der er læst mest er min laaange anmeldelse af ’En flænge i himlen’ – skrevet helt tilbage i 2013. Det var en svær anmeldelse at skrive, især fordi jeg stortuede under hele læsningen fordi jeg tænkte på min søster – og ikke på Hazel eller Gus som jeg burde. Men jeg er John Green evigt taknemmelig for at have behandlede kræft emnet som han gjorde. Hudløst ærlig.

De to andre skrivetips der er meget læst er Synsvinkel – helt enkelt og Skrivetip #18 – musik

 





 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig