onsdag den 7. september 2016

Bøger fået siden sidst #11 - vlog edition





Huha, det er langt tid siden jeg har lavet en vlog kan jeg godt mærke. Men jeg synes altså virkelig de fire signerede bøger jeg lige har fået ind af døren fortjener en bedre visning end bare et billede. Jeg er så glad og lykkelig for dem – altså jeg mener – signerede bøger er altid fantastiske, men disse er af nogle af mine yndlings amerikanske forfattere.





I videoen viser jeg også de andre bøger jeg har fået siden sidst.

Skriv meget gerne om I har lyst til at se flere vlogs eller hvis I synes at det skal jeg altså bare holde op med. :0D










SHARE:

4 kommentarer

  1. Det kan godt være, du selv synes, det er akavet at filme igen. Men jeg synes altså stadig, du gør det rigtig godt. Desuden skinner din skønne personlighed altid så godt igennem! Så ja, jeg stemmer helt sikkert for flere videoer :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Tusind tak, bliver helt vildt glad altså. <3 <3 <3

      Slet
  2. Jeg er helt tosset med vloggen! Mere af det :D Du er så sød.

    Derudover skal du glæde dig til "Sandsnogens Bid" - SÅ god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh.. hvor er du sød! :0) Du gjorde bare lige min dag tusind gange bedre. :0D JA! Jeg må i gang med Sandsnogens Bid! I dag! :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig