fredag den 24. februar 2017

Bøger fået siden sidst #20 - februar køb - vlog edition

 



Jeg købte lidt mange bøger ind i februar - ud over de mange graphic novels (som jeg har vist i en video for sig, som du kan se lige her), så købte jeg også lige en 8 andre bøger og dem vil jeg vise jer i dag. Jeg har undladt anmeldereksemplarer denne gang, da jeg har fået en del i februar måned også, men dem regner jeg med at vise jer i en anden vlog senere, da jeg virkelig har fået mange gode ind i den her måned.

I disse 8 jeg viser frem i dag, er der bøger der gør mig klogere, der er bøger jeg har ventet længe på,  - nyudgivelser af favoritforfattere, der er velovervejede impulskøb ;0), og så er der en særlig smuk  designet bog af dem der også står bag de gudesmukke Harry Potter art designs og cover designs på nogle af de aller nyeste Harry Potter faglitteratur. Jeg kan da virkelig også ævle løs om den bog længe i videoen (og mange andre ting) - nu er i advaret. Jeg håber I har lyst til at se med alligevel. :0)








Instagrammers der er værd at følge, og også en smule farlige faktisk:

Der jeg opdagede 'The Beauty and the Beast': harpercollinsus
Der jeg opdagede 'The Female Lead': penguinukbooks
Og de kreative hjerner bag Harry Potter design art: minalimadesign






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig