torsdag den 31. august 2017

Læsestatus august 2017




Hvad skete der lige? Hvordan fik jeg lige tid til at læse 11 bøger - hvoraf flere af dem rent faktisk er mega murstens-agtige!? Og jeg plejer altid at læse så lidt i august. Jeg føler ikke engang jeg har brugt specielt meget længere tid på at læse end jeg gør normalt, men det må jeg jo alt andet lige have gjort alligevel.

Men noget helt andet jeg har gået og tænkt over: Jeg føler lidt der har været mange anmeldelser på bloggen på det sidste og det er nok i bund og grund fordi jeg forsøger at komme lidt i bund med anmeldereksemplarer og ikke mindst fordi jeg kun blogger hver anden dag nu. Og når jeg så anmelder alt hvad jeg læser - og læser 11 bøger i en måned, jamen så går det regnestyk jo ikke særlig godt op. Så jeg overvejer at blogge lidt mere i efteråret, men nu må vi se. Jeg tror også det kommer til at hjælpe lidt at jeg har valgt at skærer lidt ned på anmeldereksemplarer og indtil videre kun spurgt på de bøger jeg virkelig bare må og skal læse. Og ikke bare nærmest alle bøger fordi jeg er en total bookhorder. Men det er lidt nødvendig når jeg også gerne vil bruge tiden til at skrive og især også fordi jeg ved siden af læser nogle tystys ting på mit arbejde.

Anyway ... det var læsestatus vi kom fra. Altså 11 bøger: (Juvelen har jeg læst for næsten et år siden, men det har været tystys, men nu har jeg fået den danske udgave læst)



Månedens læsning:

Klonerne #3 af Julie Kagawa
Foreplay #1 af Sophie Jordan
Juvelen #1 af Amy Ewing
Adorias diamant #1 af Richelle Mead
The Winner's Curse #1 af Marie Rutkoski
The Darkest Minds #1 af Alexandra Bracken
Norse Mythology af Neil Gaiman
The Jane Austen Project af Kathleen A. Flynn
Vejen til Panteon #1 af Boris Hansen
Skyriel #1 af Lene Dybdahl
American Gods (#1) af Neil Gaiman



Månedens bedste læsning:

Altså Juvelen er jo bare fantastisk også her anden gang jeg læser den!



Månedens mest skuffende læsning:

The Jane Austen Project - det var på alle måde en stor skuffelse. Det var en elendig timetravel historie, der ikke hang sammen, og det var absolut en af de dårligste Jane Austen fanfictions jeg har læst - og dem findes der faktisk ikke ret mange gode af.



Månedens smukkeste coverdesign:

Åh ... jeg elsker at pigen på The Winner's Curse holder ved titlen. Vejen til Panteon er også helt perfekt i min bog.



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Den udgave jeg har af American Gods er egentlig ret kedelig!



Månedens anmeldelser:

Spider-man: Homecoming


Månedens skriveopdateringer:


Månedens fun:


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig