søndag den 13. august 2017

Skrivetip anbefaling: Pub(lishing) Crawl

Sidste gang anbefalede jeg Writer Unboxed og i dag kommer til en lignende side nemlig 'Pub(lishing) Crawl'







Som man kan læse ud af navnet så er 'Pub(lishing) Crawl' måske særligt de yngre skribenter. Ja, dybest set er den for alle, men der findes rigtig mange YA-forfattere der bidrager på siden. Blandt andet bidrager Leigh Bardugo, Alexandra Bracken, Sarah J. Maas, Adam Silvera, Stephanie Garber, Janice Hardy ... ja jeg kunne blive ved.

Ligesom med Writer Unboxed så synes jeg der er masser af fantastisk information at hente og alt sammen af etablerede engelsksprogede forfattere. Jeg synes heller ikke den her side indeholder nogen form for fylde-indlæg og den opdateres ret jævnligt.

Pub Crawl og Writer Unboxed er helt klart mine to øverste must følge sider for alle der gerne vil være bedre til at skrive. (Ja, det vil vi vel alle. ;0)) Der er masser af informationer at hente, alt lige fra konkrete råd til branche observationer.

Vær dog opmærksom på at begge sider som sagt er på engelsk og hvis man vil have en dansk pendant så anbefaler jeg på det varmeste skrivekrampe.dk
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig