fredag den 25. august 2017

What's in a bookworms bag

Bær' over med mig, jeg har set for mange hvad-er-i-min-taske indlæg




Pung - til at købe bøger for i det tilfælde at jeg er nær en boghandel

Telefon - til e-bogs læsning - mofibo er min præference + lommelygtefunktionen til den fysiske bog hvis der er mørkt

Høretelefoner - til lydbøger

Oplader - i tilfælde at jeg er ved at løbe tør for strøm









En fysisk bog - i tilfælde at jeg bliver nødt til at spare på mit telefonbatteri - eller hvis jeg er ved at læse en meget spændende bog, som jeg bare må have med mig over alt

Make-up - mascara og foundation er et must til at fixe sig selv efter en god omgang ugly book-cry. Rød læbestift til at fjerne fokus fra de røde øjne







Kleenex - af logiske årsager

Solbriller - hvis de røde øjne er umulige at fixe

Solcreme - så panden ikke bliver solbrændt, når resten af hovedet er gemt bag en bog

Hæleplaster - i det tilfælde at jeg er gået for langt fordi mit hoved var i en bog

Papir og blyant - til at skrive inspiration ned til en bogide eller bare et godt citat fra en bog
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig