lørdag den 30. september 2017

Læsestatus september 2017


Ud over bøgerne på dette billede har jeg også læst 'Den lille bog om lykke' i manus form og 'The Gentleman's Guide to Vice and Virtue' på mofibo.


Den her måned er fløjet afsted. Jeg føler lidt at jeg konstant har skullet forsøge at indhente noget, og altså ikke helt har kunnet slappe af i den her måned. Men der har været en masse både privat, men især også efterårstravlheden på arbejdet kan mærkes. Så er det jo heldig at man er rigtig rigtig glad for sit job, at det aldrig rigtig når at blive surt eller træls. Men der har virkelig også været mange positive og skønne oplevelser i denne måned, som en vanvittig skøn og produktiv skriveweekend og den enorme glæde der udsprang af at få anderkendelse for det man laver ved to af de største online boghandler Saxo og Plusbog, men ja, mere om det i mine sædvanlige månedsindlæg. Nu skal det handle om hvilke bøger jeg har læst i september og hvad jeg ellers har skrevet om på bloggen.

8 bøger fik jeg læst færdig, men jeg er ikke desto mindre i gang med at læse i ni andre bøger, så det er et lidt skævt billede den her måned. Den lille bog om lykke læste jeg faktisk også i august måned og ikke i september, men der var det for tidligt at fortælle om den, da jeg læste den i forbindelse med mit arbejde, og da havde de ikke fået den forhandlet hjem endnu. Så ja, lidt plus / minus så har jeg læst 8 bøger og de er:



Månedens læsning:

The Silkworm #2 af Robert Galbraith (J.K. Rowling)
Ursiderne #3 af Nanna Foss
Evnen #3 af Siri Pettersen
Ondskabens høst #3 af Robert Galbraith (J.K. Rowling)
Den lille bog om lykke af Meik Wiking
Førstelivet #1 af Gena Showalter
The Gentleman's Guide to Vice and Virtue af Mackenzi Lee
En velbevaret hemmelighed #3 af Jeffrey Archer




Månedens bedste læsning:

Ursiderne!!



Månedens mest skuffende læsning:


Puha, der er faktisk ikke rigtig nogen der er mest skuffende. Mmm, hvis jeg skal vælge en - og det skal jeg (siger jeg selv), så bliver det Førstelivet. Den var god. Særligt i starten, men den kom aldrig helt til sin ret og var måske en smule for langtrukken.



Månedens smukkeste coverdesign:

Åhh... igen der er så mange. Jeg elsker lykke forsiden, den er bare noget af det fineste. Evnen - generelt har alle bogforsiderne i Ravneringene serien gjort mig glad.



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

The Gentleman's Guide to Vice and Virtue - det passer egentlig godt til indholdet, men jeg bryder mig ikke særlig meget om forsiden sådan generelt, og langt mindre end de andre jeg har at vælge imellem.





Månedens anmeldelser:




Månedens tv-serie/film indlæg:


Månedens skrivetips:

Månedens bookhaul:



Månedens tema:




Månedens nominering:

Danish Book Blog Award 2017
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig