torsdag den 18. januar 2018

Bedste læseoplevelser 2017 - del 2 - Top 3 Graphic Novels


Jeg har læst vanvittig mange gode bøger i 2017 og også nogle genlæsninger, men dem tæller jeg traditionstro ikke med i top 10 (eller i dette tilfælde 3), da det kun er (for mig) nye læseoplevelser jeg tæller med her.

Da jeg har læst mange graphic novels i år har jeg valgt at lave en lille top 3 liste med dem separat fra fiktion. Det samme gjorde jeg med fagbøgerne og dem kan du se lige her i del 1. Del 3 kommer snart og det er mine top 10 11 skønlitterære læseoplevelser 2017.



Top 3 bedste graphic novels 2017:




Back to the future serien

Den her serie vækker totalt nostalgi i mig. Back to the future er en af mine yndlingsfilm og den her graphic novel serie - som er skrevet af folkene bag filmene - føles som en forlængelse af disse. Som en længe hjemvendt ven.






Dungeons & Dragons serien

Denne har samme klang af nostalgi, denne gang til et af mine all times yndlingscomputerspil, Baldurs Gate. Jeg elsker de her high fantasy graphic novels, men jeg håber der på sigt kommer lidt mere karakterbygning på.





Rat Queens serien

Den her serie er lettere genial. Skæve, sjove og seje kvinder i high fantasy verdenen. Det er epic! Pisse ærgerligt at det kun er de første hæfter der er fede. Det går desværre ret hurtigt ned ad bakke, og til sidst bliver serien rebootet, med en lidt 'dårligere' streg, der genere mig lidt. Hvis ikke det havde været tilfældet vil denne have været nummer ét på lissten. Læs min anmeldelse her
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig