søndag den 22. juli 2018

Min sommerlæsning 2018 - update 1

Jeg spurgte i min instagram stories om jeg skulle droppe skrivetips søndage til fordel for en update hver anden søndag på min sommerlæsning. Og jeg fik 100% ja, så derfor inddrager jeg både i dag, d. 5/8, d. 19/8 og d. 2/9 og laver indlæg om sommerlæsnings updates i stedet. Forhåbentlig med en lille læse-vlog i hver af dem, hvor jeg deler forløbet i min sommerlæsning - de kommer også til af fungere som min bookhaul for juli og august. Da jeg også vise hvilke bøger der dukker op i min postkasse i løbet af sommeren. 



Min sommerlæsning fra 1. juli til og med 15. juli


Selve læsningen: Min sommerlæsning har indtil videre været præget af at jeg stadig er på arbejde og endnu ikke har fået sommerferie. Så vloggen indeholder ikke så mange stemningsfulde læseøjeblikke. Jeg læser nemlig stortset kun via transport, lydbog mens jeg laver en masse praktisk og lige inden jeg sover. Eller 10 minutter her, 5 minutter der.

Lidt om de bøger jeg har læst indtil nu: Jeg har haft rigtig meget held med de bøger jeg har læst indtil videre. Jeg har faktisk kun haft gode og overraskende positive læseoplevelser indtil videre.







Sommerstemning / sommervibe i bøgerne indtil videre: Der har ikke været så meget sommer over de bøger jeg har læst indtil videre. Faktisk har de forgået henholdsvis om efteråret og vinteren indtil nu. Men jeg er sikker på at der venter masser af sommerstemning i mange af de andre bøger jeg har planlagt at læse.













Ligenu er jeg igang med:







Læst indtil videre:








Læst, men som ikke var en del af den oprindelige sommerlæseliste:







Stadig tilbage på sommerlæselisten:












Tilføjelser til sommerlæselisten:
Fordi let's face it, jeg vil blive ved med at opdage spændende sommerværdige titler hele sommeren og hvis der er nogen jeg føler, at jeg bare må og skal læse, jamen så kommer de på listen. Jeg er rigtig spændt på hvor mange af de her sommerbøger jeg rent faktisk når i år. 






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig