torsdag den 26. juli 2018

One small thing







One small thing

Forfatter: Erin Watt

Genre: Romance, kærlighed
Målgruppe: NA/Voksne

Bogen er sponsoreret af Plusbog.dk som et gratis anmeldereksemplar, så meninger og holdninger er selvfølgelig mine egne. 

Bogen fås endnu ikke på dansk

Beth’s life hasn’t been the same since her sister died. Her parents try to lock her down, believing they can keep her safe by monitoring her every move. When Beth sneaks out to a party one night and meets the new guy in town, Chase, she’s thrilled to make a secret friend. It seems a small thing, just for her. Only Beth doesn’t know how big her secret really is…



Åh, hvor jeg knuselskede at læse den her bog. Den ene side tog den anden og hvis jeg ikke læste, så tænkte jeg på historien eller på hvornår jeg kunne tillade mig at sætte mig ned og læse videre. Den var lige hvad jeg var i humør til at læse. Den er let læst og man flyver igennem den. Den kræver ikke meget af sin læser - på den gode måde, så man kan bare læne sig tilbage og nyde turen.

Bogen kunne have været en håbløs kliche med dens tema og plot, men det er den på ingen måde. Den er simpelthen så godt gennemført af de to forfattere der udgør pseudonymet Erin Watt - Elle Kennedy og Jen Frederick. Det virker til at de ved hvad der skal til for at man som læser rent faktisk køber handlingen og lader sig rive med uden at side og rynke bryn af handlingen.

Chase var en utrolig interessant karaktér og jeg elsker at hans verden sætter Beths lidt i perspektiv. Hvis der er én lille ting (on small thing) jeg skulle slå ned på, så er det at slutningen var lidt off. Det var lidt for heldigt nogle af de ting der skete, men jeg kan godt forstå hvorfor, hvis man skulle fortælle historien helt naturligt ud, så skulle bogen have været dobbelt så lang. Og selvom jeg ville have fortrukket at den var det, så tilgiver jeg forfatterne det alligevel for jeg fik en virkelig skøn læseoplevelse.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig