fredag den 12. oktober 2018

Bøger fået siden sidst #40 - vlog udgave





På grund af de nye markedsføringsregler (det kommer der snart et indlæg om) har jeg valgt at lave lidt om i mine bookhauls. Så de bøger og videoer jeg viser frem på bloggen fra nu af, kommer fremadrettet sporadisk. Det vil sige at de ikke længere hænger sammen månedsvis. Hvilket faktisk giver mit lidt mere frihed til at vise dem.

Derudover viser jeg fremadrettet kun bøger jeg har købt og de bøger jeg selv har designet eller været med til at designe for Turbine forlaget, hvor jeg arbejder.

Anmeldereksemplarer og tilsendte gaver vises fremadrettet sporadisk i min instagram stories. De forsvinder godt nok efter 24 timer, men ironisk nok er der langt flere der ser mine stories end der ser mine youtube videoer. Så jeg overvejer lidt om jeg bare skal vise dem på billeder på bloggen i stedet. Men det må tiden og antal seere afgøre. :0)

So without further….












SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig