tirsdag den 30. oktober 2018

Min julelæseliste


Hele sommeren jagtede jeg sommerstemning - nu er tiden endelig(!) kommet til at jagte julestemning. Jeg er jo tosset med jul, så planen er at læse en masse julebøger her de næste to måneder.

Den her liste formede næsten sig selv efter sidste års julelæsning. Jeg blev ved med at opdage bøger, så jeg skrev dem ned og gemte dem i et helt år. Derudover er de danske forlaget endelig kommet med på banen når det drejer sig om julebøger, så der er en god håndfuld danske nyudgivelser iblandt. Tre af dem er børnebøger - men børnebøger giver virkelig den bedste julestemning.

Jeg regner ikke med, at jeg når at læse dem alle (men håber) på listen her inden jul eller i juledagene, men jeg kan godt lide at have en stak jeg kan vælge ud fra. Nogle af bøgerne har jeg fået til anmeldelse, og dem regner jeg selvfølgelig med at nå at læse. Så de kommer dumpende løbende her i november.





De engelske:









De danske:










SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig