mandag den 19. november 2018

En update på julelæsningen

Nogle af de omtalte bøger er nogen jeg har fået tilsendt som anmeldereksemplarer




Min julelæsning er godt i gang og jeg stornyder det. Jeg har faktisk været ret glad for at læse billedbøgerne indtil videre, for de giver virkelig den bedste julestemning og så er de sådan et skønt lille hurtigt-julefix. Jeg glæder mig til at udfylde resten af ventetiden til jul med skønne julehistorier. Her er status indtil videre:






Nye tilføjelser:




Ja, ingen update uden et par nye tilføjelser. Særligt efter at jeg opdagede to helt fantastiske titler som faktisk er udgivet af Turbine - hvor jeg arbejder. Et rigtigt juletræ har jeg endda selv siddet med. Men nogle gange går der rigtig mange måneder fra man har siddet med en bog og til den udkommer, så man kan sagtens nå at glemme de der små billedbøger. Men jeg kunne nu godt huske, at jeg synes den her var særlig fin. Jeg blev faktisk mindet om den da jeg så den engelske udgave af bogen på Bookdepository. Snesøsteren vidste jeg faktisk ikke vi udgav (ja, selvom vi er to inhouse grafikere, så kan der nemt smutte bøger forbi min opmærksomhed) og den er både virkelig flot, med 24 kapitler - et for hver dag i julen og så er det en kæmpe bestseller i Norge. Så den er jeg super spændt på at se nærmere på.

Hjem til jul blev jeg gjort opmærksom på da forlaget Palatium spurgte om jeg kunne være interesseret i den til anmeldelse. Og det var jeg uden tvivl. En voksen julebog og så på dansk. Dem er der simpelthen så få af, at jeg umuligt kunne sige nej.

A Literary Christmas - An Anthology har jeg først for nyligt opdaget og den er bare noget af det smukkeste, så der står jo Karin skrevet hen over den med store bogstaver. Og Winter Nights som jeg tror er en ret steamy NA read, var gratis som kindle på amazon.com.








Færdiglæst:












Tilbage på julelæselisten:











SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig