søndag den 18. november 2018

Min lørdag på bogforum del 3


Her er endelig det sidste indlæg omkring bogforum. Her fortæller jeg lidt om resten af lørdagen. Du kan læse om fredgen her og de to bogblogger events fra om lørdagen her og her

Nu har jeg skrevet så meget, så jeg vil lade billederne tale mest og bare holde det kort. Men hvis jeg skal sætte et par ord på selve bogforum, så udvider det sig hvert år areal mæssigt, men menneskemængden synes at blive større og større. I år var kun 3. største - målt i menneskemængde, men det kun betalende besøgende. Så jeg har en lumsk mistanke om at bogforum stadig bliver større år for år, og fordi den udvider sig på areal, udvider den selvfølgelig også de mennesker der er invitere gratis med. Jeg drømmer stadig om at bogforum en dag vil starte allerede torsdag.

Jeg drømmer også om at bogforum selv holder et event for bogbloggerne - i stil med det som de gør i de store bogmesser i Amerika. Eller det gør de sådan set også, men det ligger ikke i forbindelse med bogforum, og derfor er det stort set kun bogfolket fra Sjælland og måske Fyn der kommer med til det og det synes jeg er super ærgerligt. Det vil give rigtig meget mening, at samle os alle, for vi er der stort set alle sammen i løbet af bogforum.

De må også meget gerne gøre app'en brugbart til næste år.

Jeg elsker børne-bogforum og jeg elsker at YA har fået mere plads. Og ja, at de giver plads til alle de små stemmer også. Så stor ros skal de helt sikkert have for det. Og jeg glæder mig over at bogforum vender tilbage til den sædvanlige dato til næste år.




Men her lidt om resten af min lørdag: Efter de to bogbloggerevents var slut tog jeg ned og så Jasmin Søes interview omkring bogen jeg har designet: Ung kærlighed. Jeg fik også uddelt et par giveaway bøger til de heldige vindere af lynkonkurrencen.

Det meste af dagen gik som fredagen - at snakke med en masse skønne mennesker, men jeg fik et parsigneringer. Og jeg fangede også lige lidt af Sigmunds interview på Turbines scene.










Jeg var også så heldig lige at fange Leonora Christina - hver gang jeg har nærmet mig en af hendes signeringskøer har de været alt for lange. Men jeg var heldig. Hun skriver de bedste bøger og giver de fineste signaturer. Men hun er også virkelig enormt sød (bare se hvad hun har skrevet i min bog herunder) og næsten vildeste af alt, så kunne hun genkende mig, på trods af at hun har det der hedder ansigtsblindhed og derfor ikke kan huske ansigter særlig godt.










Sidst på dagen nåede jeg lige at få Michella Rasmussens bog (som anmeldereksemplar) og så fik jeg set samtalen mellem Heidi og Eline omkring Meyermetoden. Jeg har designet bogen for dem og de er super søde og metoden lyder virkelig spændende. Jeg ville helt sikkert have ønsket at jeg havde læst deres bog inden jeg fødte min søn. De har sådan en god tilgang til det. Min søn synes også at være utrolig interesseret. :0D








Lørdagen og bogforum sluttede for mit vedkommende med forlagsmiddag med Turbine forlaget og dets forfattere. Det var en utrolig hyggelig aften med de sødeste mennesker.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig