lørdag den 17. november 2018

Bøger fra Turbine #1






Som de fleste af jer ved, så arbejder jeg hos Turbine forlaget som grafisk designer. Og selvom jeg forsøger at holde alt det arbejdsrelaterede til min anden blog: www.karinhald.dk, så føler jeg ikke at jeg er synlig nok hvis ikke også jeg viser hvilke bøger jeg har med hjem fra forlaget. Enten fordi jeg vil læse dem eller har designet dem. For lige pludselig dukker de bøger måske op i anmeldelser, og det kan måske skabe undre hvis jeg ikke har nævnt at jeg har fået dem. Eller i hvert fald er det langt nemmere for mig at holde styr på at jeg bare viser alle fysiske bøger jeg får ind af døren og bum det er det.

Jeg har valgt at opdele det fremadrettet. Så de indlæg hvor det handler om bøger jeg har købt vil jeg fremover kalde 'Mine nye bogkøb #'. Anmeldereksemplarer viser jeg fortsat i min instagram stories. Og fremover laver jeg så også disse indlæg der hedder 'Bøger fra Turbine #'


Så uden lange ligegyldige og unødvendige forklaringer omkring det, så er her min første video med kun Turbine bøger:



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig