søndag den 6. januar 2019

Farvel december, goddag januar og et helt nyt år


Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år og har haft en skøn jul og fået mange hårde firkantede pakker. Her er lidt om min december og hvad jeg ser frem til i januar:





I december …

… var jeg til julefrokost med forlaget

… fik jeg fuldført min 2018 læsestatus

… læste jeg 18 bøger!! Deriblandt en god stak julebøger

… holdte jeg juleferie - før det havde jeg mest af alt bare travlt på arbejdet.

… fik jeg ikke nogen bøger i julegave i år! What! Måske fordi jeg havde købt for mange inden.

… gik min Skrivepulten instagram profil ind i det nye år med 1000 følgere. Tak til alle jer der følger mig. <3

… kom jeg til at lave nye forudbestillinger på spændende 2019 udgivelser, ups.








I januar vil/skal jeg …

… holder jeg lige lidt ekstra lang juleferie inden jeg skal starte på arbejde igen til nye skønne bogprojekter. Glæder mig allerede til at starte på arbejde igen.

… holde fødselsdag, og afholde en fødselsdags giveaway

… begynde mine nye læseudfordringer, jeg tror jeg vil starte med Robin Hobb

… vil jeg også endelig gå i gang med Lethal White - den har jeg virkelig villet læse længe

… lave scrapbook færdig for 2018

… til et Scent for you arrangement ved Jo Malone

… starte ny sundere-Karin levestil, se eventuelt mine andre nytårsforsætter på min anden blog her

… begynde at skrive på min historie og færdiggør et par andre skriveprojekter jeg har lavet lidt på
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig