fredag den 8. februar 2019

Skrivestatus 2018






Endelig kan jeg lave en slags forfatterstatus, fordi jeg i 2018 rent faktisk fik udgivet noget. Well - givet så var det kun 2 papbøger og i samarbejde med min arbejdsplads Turbine forlaget. Men jeg ser det som en start. Især fordi min søn tog så godt imod dem, og større ros kunne jeg ikke få. Han er lige målgruppen og så kan han godt være en krævende læser.















Hvad skete der helt præcis:

Den 15. februar udkom Tæl med biler og Tæl med bondegårdsdyr og man kunne officielt købe dem.

Den fik en rigtig fin lektørudtagelse (som er relevant fordi bibliotekerne ofte indkøber efter lektørudtagelserne)

Bøgerne blev købt af flere biblioteker rundt i landet og man kunne derefter låne Tæl med biler og Tæl med bondegårdsdyr på biblioteket (kan man helt sikkert også i 2019)

Jeg blev registret til bibliotekspenge - ikke at papbøgerne nogensinde kommer op og giver mig bibliotekspenge, men det er altid en god ide at registre sig.

De blev omtalt af Bookwormscloset og Bibliotekat <3

Bøgerne var med på bogforum



Hvad så med 2019?

De to papbøger kan måske findes i flere boghandlere rundt om i landet. Jeg krydser fingre i hvert fald.

1000 bøger og Line Dalbro anbefalede dem på deres instagram profil. <3

Og så er der et par nye projekter undervejs. Yay!! Men mere om det senere på året.

Der planlægger jeg at skrive væsentlig oftere og fast på min bog.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig