tirsdag den 19. marts 2019

Tangled





Tangled - Den du hader at elske
Forfatter: Emma Chase
Serie: Tangled #1
Originalsprog: Engelsk, Tangled
Målgruppe: Voksne
Genre: Erotisk romance
Udgiver: Turbine

Jeg har fået bogen fra Turbine, i forbindelse med at jeg lavede det originale cover om til dansk


Når rig, smuk og arrogant møder smuk, klog og ambitiøs må tingene nødvendigvis blive indviklede.
Drew Evans laver millionforretninger og forfører New Yorks smukkeste kvinder med et enkelt smil. Så hvorfor har han buret sig inde i sin lejlighed i syv dage, ulykkelig og deprimeret? Han siger selv, at han har influenza, men vi ved alle, at det ikke er tilfældet!


Det er efterhånden et stykke tid siden ’Tangled’ udkom, men jeg har faktisk fulgt bogen fra den kom ind af døren hos forlaget, forhandlet original cover-design hjem for derefter at lavet produktionen af den danske udgave af forsiden. Jeg greb chancen for at læse den i original-manus form før den blev oversat, fordi jeg har hørt så meget godt om den, bl.a. blev den Goodreads læser debut vinder i 2013.

Jeg kan godt lide at ’Tangled’ er anderledes end mange andre erotiske fiktioner. Den er fortalt fra Drews synspunkt og han er virkelig skøn at være inde i hovedet af, bortset fra de tidspunkter hvor han virkelig lavede nogle dumme valg og hvor jeg faktisk ligefrem vil kalde ham en smule naiv eller i hvert fald lidt for hurtigt til at konkluderer en situation.

Det aller bedste ved bogen er humoren. Den er virkelig god, og til tider hylende morsom og den bærer historien hele vejen. Det erotiske har aldrig været nok for mig, tværtimod keder de mig til tider grusomt når sex-scener bare er sex-scener på trods af at det er de jo i stort set alle erotiske bøger - jeg tror kun jeg har oplevet det i Fifty Shades of Grey, hvor de ligesom har betydning for handlingen også.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig