lørdag den 20. juli 2019

Top 5 bedste bøger jeg har læst i 1. halvår af 2019


Tradition tro så skal I da have listen af mine bedste læse bøger so far i 2019 - i år har jeg valgt at lave listen lidt kortere, altså på fem bøger i stedet for ti. Og det var mest af alt fordi disse fem stod så lysende klar for mig som de absolutte bedste læseoplevelser i år. De fem derefter føles umulige at vælge, for der er SÅ mange der fortjener at komme med på top ti listen og af forskellige årsager.

Disse fem vil for evigt være store favoritter - og ja, sjovt nok så er listen præget af fantasygenren - men utrolig nok så kommer der en krimi med ind på listen også, men det er for mig også krimi-serien over alle krimier, nemlig J.K Rowlings. Jeg elsker de karakterer og hele måden hun skriver historien på.

Jeg kunne ikke liste dem i en bestemt rækkefølge, så her kommer de helt tilfældigt listet:























SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig