søndag den 11. august 2019

Dragon Age Library Edition Volume 1





Dragon Age Library Edition Volume 1

Forfatter: David Gaider
Illustrator: Chad Hardin
Genre: Graphic novel, fantasy
Målgruppe: Voksne

Denne graphic novel serie fås ikke på dansk



Helping set the stage for BioWare's hotly anticipated "Dragon Age: Inquisition," this deluxe oversized hardcover collects every Dark Horse Dragon Age comic to date--"The Silent Grove, Those Who Speak," and "Until We Sleep"-- an epic trilogy complete in one volume, written by "Dragon Age "lead writer David Gaider! This edition also features extensive annotations from the creators of the comics as well as a section of never-before-seen related material.


Jeg kan virkelig, virkelig godt lide den her graphic novel, men jeg har også spillet computerspillet og kender verdenen og karakterne på forhånd derigennem. Og jeg tror ikke helt at historien er værd at læse hvis ikke man har den baggrundsviden. Eller det er måske også forkert sagt, selvfølgelig er den værd at læse - illustrationerne alene er fantastiske, men jeg tror ikke man får helt det samme ud af det, og jeg tror det vil være en middelmådig læsoplevelse.

Men nu har jeg jo den baggrundsviden, så jeg nød den her serie fuldt ud og ville ønske at der var mere af den. Jeg nød især også at den her volume have et kommentarspor fra forfatter og illustrator hvilket var meget oplysende og spændende at læse samtidig. Dragon Age verdenen er så rig og stor at det her bare er et udsnit - et glimt. Det er ekstra guf for fans og samtidig er det en god introduktion - hvis man kan lide serien så skal man i hvert fald helt sikkert tjekke computerspillet ud. Hvilket i øvrigt er AMAZING. :0) Man slås mod drager og det er sådan lidt rollespils inspireret, man har interaktioner med forskellige figurer og der er endda romances - for enhver smag virker det til. Så det kan jeg helt klart anbefale hvis man er ligeså fantasy-nørdet som jeg er.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig